About Me

My photo
Kubang Kerian, Kelantan, United Arab Emirates
Nama diberi Afif Bin Arifin. Nak tau lebih lanjut tentang tuan hamba... sila follow blog ini ya tuan - tuan dan puan - puan...

Wednesday, October 20, 2010

My Profile

Collage of Me
Nama : Afif Bin Arifin
Matrik No : D20091034958
I/C No : 901223-12-5635
Tarikh Lahir : 23 / 12 / 1990
Tempat Lahir : Tawau , Sabah
Program : Ijazah Sarjana Muda Pendidikan Kimia (AT 13)
Minor Kemahiran Hidup
Sekolah Rendah : Sekolah Kebangsaan Sungai Rokam , Ipoh
Sekolah Kebangsaan Seri Indra , Kangar
Sekolah Menengah : Sekolah Menengah Syed Hassan , Kangar
Sekolah Menengah Tanjong Mas , Kota Bharu
Matrikulasi : Kolej Matrikulasi Perak , Gopeng
Hobi : Surfing Internet , Photografi , Badminton
Status : Single but Not Available

Sedikit Kata - kata : Aku adalah aku . Saya adalah saya . Gua adalah Gua. Aku seorang yang boleh dikatakan gila gadjet dan amat meminati dunia fotografi. Insya Allah suatu hari nanti akan ku capai matlamat untuk mendidik anak bangsa yang bergelar CIKGU dan aku berharap aku dapat bergraduat dengan jayanya seperti budak di bawah dan rakan - rakan senior ku. Insya Allah.

Aku sudah Grad!! Sedihnya...

Alhamdulillah Sudah GRAD!!


No comments:

Post a Comment